اداره مهاجرت آمریکا لیست برندگان لاتاری را اعلام کرد

ترفندهای کاربردی

اعلام برندگان لاتاری و نحوه باخبر شدن از آن، همواره برای افراد شرکت کننده در آن سوال بوده است. بسیاری از افراد اینطور تصور می‌کنند که مرجع رسمی لاتاری آن‌ها را از نتیجه باخبر می‌کند. به بیان بهتر تصور میکنند که بعد از انجام قرعه کشی لاتاری، پیامک و یا ایمیلی از این مرجع درباره برنده لاتاری شدن و یاعدم برنده شدن در آن دریافت می‌کنند. در این مطلب قصد داریم درباره نحوه اطلاع از نتایج لاتاری برای شما صحبت کنیم. در بخش دیگری از این مطلب هم قصد داریم درباره تاریخ اعلام نتایج لاتاری هم برای شما صحبت کنیم. اگر شما هم قصد دارید درباره نتایج لاتاری اطلاعات کافی کسب کنید، این مطلب برای شماست. پس تا انتها با ما همراه باشید.

کارت سبز؛ بهترین گزینه برای اطلاع از نتایج لاتاری

اگر به دنبال اطلاع بی‌دردسر از نتایج لاتاری هستید، بدانید که خوب جایی آمده اید. ما درخدمت شما هستیم تا بدون دردسر نتایج آخرین قرعه کشی لاتاری برگزار شده را خدمت شما به نمایش بگذاریم. در این صورت دیگر نیازی نیست سری به سایت مرجع رسمی برگزار کننده لاتاری بزنید. شاید بپرسید که این کار چرا دارای اهمیت است؟ این را بدانید که مرجع رسمی برگزار کننده لاتاری، از هیچ راهی برای شما اعلان ارسال نمی‌کند. به بیان بهتر نه پیامکی از سوی این نهاد برای شما ارسال می‌شود، نه تماسی گرفته می‌شود و نه ایمیلی را دریافت خواهید کرد. بنابراین درصورتی که برنده لاتاری شده باشید هم باید به خوبی پیگیری کنید. اما مورد مهم دیگری که باید درنظر داشته باشید، زمان اعلام نتایج است. در ادامه بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   فن صنعتی (هواکش صنعتی)

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵

شاید سوال شما هم این باشد که نتایج لاتاری ۲۰۲۵ چه زمانی اعلام می‌شود؟ این را بدانید که بین تاریخ پایان ثبت نام لاتاری و تاریخ اعلام نتایج آن فاصله ۶ ماهه وجود دارد. آخرین ثبت نام لاتاری، در ماه اکتبر ۲۰۲۳؛ یعنی مهر ماه ۱۴۰۲ به پایان رسید. حال باید شش ماه صبر کنیم تا تاریخ اعلام نتایج فرابرسد. طبق فرمول گفته شده این تاریخ مربوط به ماه می‌۲۰۲۵؛ یعنی اردیبهشت ۱۴۰۳ خواهد بود. ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ یا همان ۴ می‌۲۰۲۵ افرادی که در لاتاری ثبت نام کرده اند، می‌توانند برای پیگیری نتایج خود اقدام کنند. شاید بپرسید که چه زمانی از من برای مصاحبه دعوت می‌شود. مطمئن باشید که این تاریخ تا ۳۰ سپتامبر نخواهد بود. چرا که تا این تاریخ پرونده‌های قبلی بررسی می‌شوند.